Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tom Os - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tom Os - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer!

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

21 September 2007 | Suriname, Paramaribo

Lieve familie & vrienden,

Hier zit ik dan weer, om 01.45 uur achter de pc het eerste bericht van mijn nieuwe website te typen. Ik ben inmiddels alweer 8 weken in Nederland en begon alweer aardig gewend te raken. Desalniettemin is de dag voor mij weer aangebroken om ons mooie Nederland wederom te verlaten. Net als de vorige keer, ben ik net klaar met het inpakken van mijn tas en heb ik weer een klein beetje last van insomnia. Tja, wat moet ik er van zeggen...ik blijf toch het best presteren onder druk!

Deze keer geen G'day mates meer, maar Fa Wakka (Surinaams voor hoe gaat het). Zoals de meesten van jullie inmiddels wel gehoord zullen hebben, vlieg ik vandaag om 12.15 uur richting Paramaribo waar ik om 16.15 uur Surinaamse tijd zal landen. Hier zal ik vanaf Maandag een stage van 5 maanden gaan vervullen bij Bodeco, de grootste touroperator in Suriname. Hier zal ik samen met een stagaire Grafische Vormgeving en 2 werknemers van het bedrijf zelf een projectgroep gaan vormen en een marketing plan gaan ontwikkelen voor de realisatie van een nieuw vakantiepark in de jungle. Hoe dit allemaal zal gaan lezen jullie de volgende x...

Mensen...laat die reacties maar weer komen, ik blijf het natuurlijk heel erg leuk vinden om ze te lezen. Jongens...beetje discreet houden graag deze x!!!

En dan zou ik toch af willen sluiten met...

No Worries! (Want een beetje spanning is er toch wel)

Tom

• 24 September 2007 - 12:30

Lo:

He Tom,

niemand heeft dit bericht gekregen, iig wij niet. Zo houden we het discreet idd. Ben benieuwd of je bent aangekomen of dat je stiekem nog in Assen bent. LAAT WAT VAN JE HOREN!